Adres biura w Holandii – jak go pozyskać?

Chcąc założyć w Niderlandach firmę i obsługiwać naszych klientów potrzebujemy biura, w którym będziemy ich przyjmować lub w którym uzyskają oni informację o naszej ofercie. Realne biuro wiąże się z dużymi kosztami. Co może nam zaoferować wirtualne biuro na wynajem?

Wirtualne biuro w Holandii

To sposób na posiadanie adresu i stacjonarnego telefonu naszej firmy i to bez zatrudniania sekretarki, kupna komputera, a także bez zobowiązań w postaci umowy najmu lokalu oraz czynszu często na początku wyższego niż nasz miesięczny zysk z działalności.

W sytuacji, gdy my zajmujemy się naszymi usługami, wirtualne biuro może odbierać przesłane pocztą faktury i pisma urzędowe, przyjmować telefony od klientów, odpowiadać na podstawowe pytania lub wysyłać je nam w formie maila albo przekierowywać połączenie na naszą komórkę. Tego typu usługi są dostępne w ofercie firmy FBS24, prowadzącej wirtualne biuro w Holandii.

Pewny adres na terenie Niderlandów

Wirtualne biuro obejmuje szeroki zakres usług, który powstał w odpowiedzi na oczekiwania rynku. Z roku na rok odnotowujemy odnotujemy coraz więcej przypadków, w których firmy decydują się na wykorzystanie potencjału swojego biznesu i skorzystanie z możliwości wirtualnego biura. Warto wspomnieć, że jest to coraz częściej stosowana praktyka na świecie do budowy marek. Dzięki wykupieniu pakietu usług mamy możliwość kompleksowego zarządzania firmą z każdego miejsca na świecie. To ogromne ułatwienie dla przedsiębiorców, którzy nieustannie podróżują bądź osiedlili się docelowo w innym kraju, ale chcą rozwijać biznes w Holandii.

Wygodne biuro z obsługą

Zgodnie z prawem, rejestrując firmę na terenie Niderlandów, musimy mieć dokument uprawniający nas do rejestracji naszej działalności na danym adresie, jak np. umowę najmu. Kłopot rozwiązuje wirtualne biuro; najlepiej położone w dogodnym dla biznesu miejscu, w centrum miasta lub, jak w przypadku FBS24 obok lotniska, z wygodnym dojazdem i darmowym parkingiem oraz powiązany z nim fizyczny i prawny adres siedziby spółki lub firmy jednoosobowej.

Decyzja o wykupieniu pakietu wirtualnego biura w Amsterdamie, czy innym holenderskim mieście, daje nam dostęp do biurka, sprzętu, internetu, a także sali konferencyjnej, w której możemy spotkać się z biznesowymi partnerami lub zorganizować firmową burzę mózgów. Całości dopełnia szereg usług dodatkowych – własny numer telefonu, usługi tłumaczeniowe i pełna obsługa sekretariatu oraz współpraca z ekspertami w dziedzinie prawa, księgowości oraz doradztwa podatkowego.

Polecane wpisy

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *